در حال بارگذاری ...
با حضور هنرجویان باشگاه تئاتر تجربه

نشست آموزشی نمایش «خانه عروسک» در پلاتو سوره قم برگزار شد

در ادامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و حوزه هنری استان قم ، نشست آموزشی نمایش " خانه عروسک " در پلاتو سوره برگزار شد.

به گزارش تئاتر قم، نشست آموزشی نمایش «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن به کارگردانی فاطمه عبدالله‌زاده، روز چهارشنبه ۲۴ دیماه ۹۹ در پلاتو سوره حوزه هنری قم با حضور هنرمندان و هنرجویان باشگاه تئاتر تجربه برگزار شد . در این نشست که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان قم ، هر چهارشنبه در طرحی باعنوان "چهارشنبه ها به علاوه تئاتر" برگزار می شود ، علی فرحناک رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم پیرامون نظرگاه نویسنده اثر و بستری که برای انتقال مفهوم نمایشنامه ایجاد کرده سخن گفت و توجه گروه اجرایی را به رازهای موجود بین شخصیتهای خلق شده جلب نمود.وی همچنین درمورد انتخاب شیوه اجرایی و طراحی کلی اجرا و میزانسن های کارگردان مواردی را مطرح و در ادامه از نظر سایر هنرمندان حاضر در جلسه برای ادامه بحث و گفتگو بهره جست. وی همچنین مبلغ یک میلیون تومان از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان قم ،  به عنوان کمک هزینه اجرا به این نمایش تقدیم کرد.

خانه عروسک با دراماتورژی سجاد ترابیان از 21 دی تا 3 بهمن ماه 1399 در پلاتو سوره حوزه هنری قم به روی صحنه می رود.

این اجراء بخش عملی دوره کارگاه‌ کارگردانی باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم است و تمامی عوامل این اثر را هنرجویان و هنرمندان این باشگاه بر عهده دارند.

میلاد قره داغی، سید مصطفی مقیمی، سجاد ترابیان، الهام محمودی و حانیه کیانی بازیگران این اثر، هومن پیری مدیر تولید و مدیر سالن، سید مصطفی مقیمی مدیر روابط عمومی، میلاد قره داغی دستیار کارگردان، نرجس ترقی منشی صحنه و علی کبیری مدیر صحنه این اثر نمایشی هستند.




نظرات کاربران