در حال بارگذاری ...
توسط هنرجویان کارگاه اولین تجربه قم

نمایشنامه «داستان دور و دراز ...» خوانده شد

عصر سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ۹۷ نمایشنامه «داستان دور و دراز ...» نوشته محمد چرمشیر و محصول هنرجویان کارگاه اولین تجربه خوانش شد.

به گزارش تئاتر قم، عصر سه‌شنبه 13 تیرماه 97 نمایشنامه‌خوانی اثر «داستان دور و دراز ...» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی میلاد قره داغی، محصول هنرجویان کارگاه اولین تجربه با استقبال اهالی تئاتر استان برگزار شد. در این نمایش محمد حیدری، الهام محمودی، زینب مرادی، مرتضی مصطفی‌زاده، علی وفسی، مصطفی مقیمی، محمدرضا عمویی، مهدی کاشی، میلاد قره داغی و محمدرضا سبحانی به نمایشنامه‌خوانی ‌پرداختند. این اجرا با حضور احمد سلیمانی، مهدی ملاک، جواد پیروزی و دیگر هنرمندان و هنرجویان تئاتر استان همراه بود.

همچنین پس از این اجرا محمدرضا آزاد کارشناس ارشد ادبیات نمایشی و مدرس دانشگاه در سخنانی کوتاه متذکر شد: « این  شکل از خوانش نمایش برای شما که هنر جویان تئاتر هستید فرصت خوبی است تا ضمن  انجام فعالیت و کسب تجربه در شناخت متون و آماده‌سازی نمایش توانایی‌های خود را نیز  محک بزنید و به دیگران نشان دهید.»

وی  کاراکترهایی که توسط هنرجویان در این خوانش نمایش خلق شده بود را مثبت ارزیابی کرد و ضمن تشکر از احمد سلیمانی مربی کارگاه از هنرجویان خواست تا برگزاری این جلسات را منظم و جدی پیگیری کنند.




نظرات کاربران