در حال بارگذاری ...

نمایش «خون به پا می شود» در قم روی صحنه رفت

نمایش «خون به پا می شود» منتخب بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم به نویسندگی و کارگردانی مراد اسکندری روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر قم، نمایش «خون به پا می شود» کاری از گروه تئاتر افرا و منتخب بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم از ۲۵ مردادماه در پلاتو ماه روی صحنه رفت.

مراد اسکندری گفت: این نمایش در دو زمانِ جنگ عراق و تورانیان اتفاق می افتد، رحمان استاد دانشگاه و مبارز عراقی که برای تحقق یافتن آرمانهای انقلابی اش در جنگ بین ایران و عراق به ایران فرار می کند و به سپاه بدر می پیوندد و رستم پهلوان ایران زمین که برای مبارزه با دشمنان ایران به نبرد با تورانیان می رود، رحمان پس از بازگشت به عراق با پسرش که سروان حزب بعث شده مواجه می شود.

اسکندری نویسنده، کارگردان، بازیگر همچنین مدرس دانشگاه در رشته های عکاسی سینما و تئاتر است. کارگردانی «خاطرات آقای پو»، «پروانه و یوغ» را بر عهده داشته و بازی در نمایش های زنان تروا، گلدونه خانوم، برادرها می میرند را در کارنامه هنری خود دارد.

بازیگران به ترتیب ورود به صحنه آزیتا طالبی، مراد اسکندری، علی طاهری و عرفان پهلوانی و گروه فرم را نرگس عبداللهی، کسری ریاحی، پدرام علی نژاد، سجاد میرزائیان و نادیا شاهدی تشکیل می دهند.

مینا محترمی مشاور و دستیار کارگردان، کتایون آبادی دستیار کارگردان، برنامه ریز و منشی صحنه، آزیتا ساعدی طراح لباس، وهاب امین الرعایا طراح نور، فریبا فرجی طراح گریم و مانی محمدیان طراح پوستر و بروشور این نمایش هستند.

گروه موسیقی مهیار طهرانی، مجریان گریم فریبا فرجی و محمد رضا هرندی، روابط عمومی احسان پاشاپور، عکاس مریم جمشیدی و ساخت تیزر فرزاد شفایی از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 نمایش «خون به پا می شود» از ۲۵ لغایت ۳۱ مردادماه ساعت ۱۹ به مدت زمان ۹۰ دقیقه در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان روی صحنه است.




نظرات کاربران