در حال بارگذاری ...
امیرآبادی فراهانی:

هنر تئاتر می‌تواند با بیان مشکلات در خدمت مردم باشد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه ۱۵ شهریور در آئین اختتامیه بر لزوم حمایت از تئاتر استان قم تاکید کرد.

به گزارش تئاتر قم، امیر آبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پنج شنبه ۱۵ شهریور در اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم حضور یافت.

 وی در ابتدای سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز بخصوص شهدای مدافع حرم در سخنانی امنیت و آسایش امروز را مدیون رشادت ها، مجاهدت ها و تلاش های شهیدان دانست که نگذاشتند پای داعش و داعشیان به خاک ایران اسلامی برسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: هنر تئاتر می تواند با بیان مشکلات اساسی اجتماعی، اقتصادی و معیشت خانواده در قالب نمایشنامه و اجرا در خدمت مردم باشد به طور مثال طوری فرهنگ سازی کنیم تا افرادی که در دامن زدن به این مشکلات کمک می کنند مانند محتکران، مفسدان اقتصادی در جامعه ما جایگاهی نداشته باشند.

امیرآبادی فراهانی در بخش دیگری از سخنانش انقلاب اسلامی زدایی را نکته قابل توجهی دانست و یادآور شد: دشمنان تمام توان خود را جهت از بین بردن باور انقلاب اسلامی در جوانان به کار برده اند اما آنچه مسلم است انقلاب و جمهوری اسلامی ما برخواسته از اراده ملت بوده و هست و باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که شما به عنوان هنرمند مشکلات جامعه و فسادهای اقتصادی و اجتماعی را به نمایش بگذارید و اجازه ندهید مفسدین در داخل کشور به راحتی زندگی کنند یادآور شد به هنر قم به ویژه تئاتر کمک خواهیم کرد و با پیگیری دو جانبه از سمت بنده و مسئولین بخشی از مشکلات تئاتر استان حل خواهد شد و در پایان خواستار حمایت مالیِ شهرداری به خصوص سازمان فرهنگی ورزشی از تئاتر استان شد.




نظرات کاربران