در حال بارگذاری ...

«پاهای خانم هزارپا» به جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان راه یافت

نمایش «پاهای خانم هزارپا» به نویسندگی ندا حاج بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی به بخش کودکِ جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافت.

به گزارش تئاتر قم، هیئت انتخاب ۲ بخش تئاتر کودک و تئاتر نوجوان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان متشکل از مریم سعادت، کریم اکبری مبارکه، محمدجواد کبودرآهنگی، منوچهر اکبرلو و سیدحسین فدایی حسین نمایش های برگزیده برای حضور در این بخش ها را معرفی کردند.

 نمایش «پاهای خانم هزارپا» که توسط عده‌ای از توان‌یابان استان قم تولید شده، منتخب بخش کودک بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شد. ۹ جایزه و تندیس از جشنواره منطقه‌ای کشور که با حضور نمایندگانی از ۹ استان در شهرکرد برگزار ‌شد؛ از جوایز کسب شده این نمایش است.

«پاهای خانم هزارپا» که تاکنون در شهرهای ساری و تهران اجرای عموم داشته، این بار موفق شد تا به عنوان نماینده استان قم در جشنواره بین المللی همدان حضور پیدا کند.

مهدی خجستگی کارگردان این نمایش که خود از توان‌یابان هنرمند استان است، اعلام کرد: با توجه به سختی مضاعفی که کار با معلولین دارد، از مسئولین و مدیران استان و همچنین متولیان فرهنگ و هنر استان تقاضا دارم که همانند گروه‌های هنری استانهای دیگر، از حمایتهای مادی و معنوی برخوردار گردند. وی اعلام امیدواری کرد؛ در صورت حمایتهای مسئولین استان به زودی این نمایش در قم نیز به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از ۲۹ آبان الی ۵ آذر ۹۷ در شهر تاریخی همدان آغاز به کار خواهد کرد.




نظرات کاربران