در حال بارگذاری ...
به مناسبت ایام فاطمیه و با همکاری هیات محبین حضرت زینب (س)

نمایش مذهبی «کوچه های بنی هاشم» در قم به روی صحنه می رود

نمایش «کوچه های بنی هاشم» به نویسندگی سید مجید میرحسینی و کارگردانی هادی افضلی ، در نمایشگاهی به همین نام توسط هنرمندان هنرهای نمایشی قم در ایام فاطمیه به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر قم ، نمایش مذهبی " کوچه های بنی هاشم " براساس نمایشنامه ای از سید مجید میرحسینی به کارگردانی هادی افضلی  به مدت 18 شب در ایام فاطمیه در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم به روی صحنه می رود.

در این نمایش که هرشب از ساعت 19 الی 23 در چند نوبت اجرا می شود ، چهار اپیزود : بازار ، مسجد ، سقیفه و کوچه بنی هاشم بر اساس روایتهای تاریخی ، و با توجه به منابع معتبر به اجرا در آمده و داستان شهادت حضرت فاطمه (س) به تصویر کشیده می شود.

در این نمایش که با حمایت هیات محبین حضرت زینب(س) قم تولید شده است ، هادی افضلی ، مهدی ایام ، علی فرجی ، سید حسن محیط زاده ، علیرضا عباسپور ، حسن ارمک ، کریم ولدخانی ، مجید صیفی ، وحید صفری ، علی ایام ، محمدرضا خسروشاهی ، علی حیدری ، حسن پوریا ، مسعود مشعوف ، حسن حسنی ، حسین ولی مومن ، حیدر براتی ، عباس رسولی ، حسام زمانی ، علی عربی ، رضا عذرا ، ابراهیم عموحسینی ، محمد امین هاویل ، حسین ولی ، سید بصیر حسینی و محمد شهریاری به ایفای نقش پرداخته اند. این نمایش ، همه ساله در همین ایام به روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان روبرو می شود.




نظرات کاربران