در حال بارگذاری ...
توسط شورای نظارت بر تئاتر استان قم

نمایش «مادر که می رود» مورد بازبینی قرار گرفت

«مادر که می رود» عنوان نمایشی است با موضوع شهادت حضرت فاطمه (س) که توسط سید صدرا میرئی نوشته و محمد یوسفی کارگردانی آن را بر عهده دارد.این نمایش از ۱۵ الی ۱۹ بهمن ماه ۹۷ درقم اجرا خواهد شد.

به گزارش تئاتر قم ، نمایش " مادر که می رود " با موضوع شهادت حضرت فاطمه (س) از 15 الی 19 بهمن ماه 97 ، به مناسبت ایام فاطمیه ، در دهمین سوگواره یاس ارغوانی به روی صحنه خواهد رفت .

این سوگواره  ، هرشب از ساعت 19 تا 21 در تالار اداره اوقاف قم با حضور دانشجویان و عموم مردم علاقمند به اهل بیت (ع) از سوی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

نمایش " مادر که می رود " بعنوان بخش نمایشی این مراسم ، با محوریت موضوع پذیرش و تمکین از ولایت ، بعنوان شاخصه ی اصلی منش و رفتار حضرت زهرا (س) ، اجرا خواهد شد .

دراین نمایش که نویسندگی آن را سید صدرا میرئی و کارگردانی آن را محمد یوسفی بر عهده دارند ، علی فرحناک ، سید میثم موسویان ، سید صدرا میرئی و صادق مقدسیان به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش توسط کارشناسان شورای نظارت بر تئاتر استان قم ، آقایان سید حسین فدای حسین ، اصغر نوبخت و احمد سلیمانی ، مورد بازبینی قرار گرفت و مجوز اجرای آن صادر شد.




نظرات کاربران