در حال بارگذاری ...
با تلاش هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای قم

اولین جشنواره «کارگاه» در قم برگزار شد

نخستین جشنواره داخلی تئاتر "کارگاه" در هنرستان هنرهای زیبای قم برگزار شد

به گزارش تئاتر قم، نخستین جشنواره داخلی و تجربی تئاتر "کارگاه" در هنرستان هنرهای زیبای قم برگزار و در پایان از برگزیدگان آن تقدیر و تجلیل شد.

در این جشنواره و طی یک روز  نمایش های تجربی هنرحویان هنرستان در تالار آمفی تئاتر شهید کلهری بصورت داخلی و تنها ویژه هنرجویان و خانواده هایشان به روی صحنه رفت که حکایت از تجربه ورزی های موفق ایشان داشت. نمایش های "همه در انتظار گودو" به کارگردانی سید یوسف قریشی، "بذار ببینم فردا چی میشه" به کارگردانی سجاد بیطرفان، "دو راهی سقاخونه" به کارگردانی سید حسین جلالی، "تنها خدا حق دارد بیدارم کند" به کارگردانی فرحان فرحناک . "سگ های انباری" به کارگردانی امیر حسین حیدری در قالب این جشنواره به رقابت پرداختند.

محمدرضا شاه مردی، مهدی حبیبی تبار و مرتضی مرتضوی راد اعضای هیئت داوران این رویداد بودند و برگزاری آن را خود هنرجویان مدیریت می کردند.

در آئین اختتامیه این جشنواره که با حضور علی فرحناک رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم، سید جلال جلالی و سید محسن ساجدی و سمیه پارسایی از هنرمندان شاخص قم برگزار می شد جایزه پوستر برگزیده به سید امیرحسین شرافت برای نمایش "همه در انتظار گودو"، جایزه بهترین طراحی لباس به سید یوسف قریشی برای نمایش"همه در انتظار گودو"، طراحی صحنه دوم به سجاد بیطرفان برای نمایش"بذار ببینم فردا چی میشه" و جایزه اول طراحی صحنه به فرحان فرحناک برای نمایش"تنها خدا حق دارد بیدارم کند" تقدیم شد.

در ادامه این مراسم جایزه بازیگری سوم به علی عابدی برای نمایش"همه در انتظار گودو"، جایزه دوم بازیگری به فرحان فرحناک برای نمایش"تنها خدا حق دارد بیدارم کند" و جایزه اول بازیگری بطور مشترک به ابوالفضل بیات برای نمایش"تنها خدا حق دارد بیدارم کند" و سید علی خوشرو برای بازی در نمایش"همه در انتظار گودو" تقدیم شد.

هیئت داوران نخستین جشنواره داخلی تئاتر"کارگاه" جایزه دوم کارگردانی خود را به سید یوسف قریشی برای نمایش"همه در انتظار گودو" و جایزه نخست کارگردانی را به فرحان فرحناک برای نمایش"تنها خدا حق دارد بیدارم کند" اهداء کرد.




نظرات کاربران