در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم و فروشگاه دنیای کتاب

اولین آزمون مسابقه ی «کتابخوان» در قم برگزار شد

با حضور هنرجویان و هنرمندان علاقه‌مند به کتابخوانی در شامگاه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸ و در اولین مرحله ازطرح مسابقه ی ماهیانه‌ «کتابخوان» ، شرکت کنندگان در آزمون اردیبهشت ماه به رقابت پرداختند.

به گزارش تئاتر قم ، انجمن هنرهای نمایشی استان قم در راستای اهداف آموزشی خود و با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین هنرمندان ، هنرجویان وعلاقه مندان به هنرهای نمایشی ، با مشارکت فروشگاه دنیای کتاب اقدام به برگزاری طرح مسابقه‌ی  «کتابخوان» کرده است.

در این طرح ، هر ماه یک کتاب تخصصی در زمینه ی هنرهای نمایشی توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم معرفی و توسط فروشگاه دنیای کتاب قم تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد تا پس از ثبت نام ، در آزمون این مسابقه شرکت کنند.

در این آزمون که در روزهای پایانی هرماه برگزار می شود ، 30 سوال تستی مطرح می شود که برگزیدگان باید به 80 درصد از سوالات یعنی به 24 سوال پاسخ صحیح داده باشند.

در پایان نیز به سه نفر برتر این مسابقه از سوی فروشگاه دنیای کتاب ، جمعا مبلغ 5 میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

این طرح که از ابتدای اردیبهشت 98 با عقد قرارداد مشارکت اجرایی شده است ، در اولین مسابقه ، کتاب " نمایش در ایران " نوشته  بهرام بیضایی را برای خوانش معرفی نموده بود .

اولین آزمون این مسابقه روز 28 اردیبهشت ، ساعت 22 در فروشگاه دنیای کتاب قم برگزار شد و  سید محمد جواد رسولی ، فاطمه سعیدیان و سیده فائزه هاشمی به ترتیب  مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

کتاب معرفی شده برای آزمون خرداد ماه ، بازیگری : شش درس نخست ، نوشته‌ی ریچارد بولسلاوسکی  با ترجمه‌ی حسن ملکی ست.




نظرات کاربران