در حال بارگذاری ...
با استقبال گرم مخاطبان کودک و نوجوان

نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» در قم به اجرا درآمد

نمایش خانوادگی و کودکانه «ویروس در سرزمین سلامت» نوشته دیوید وود به کارگردانی سید حسین فدایی حسین و به همت حوزه هنری استان قم از ۱۹ تیرماه در قم به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر قم، نمایش خانوادگی و کودکانه «ویروس در سرزمین سلامت» نوشته دیوید وود به کارگردانی سید حسین فدایی حسین و به همت حوزه هنری استان قم از چهارشنبه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۸ در خانه نمایش قم به روی صحنه رفت.

ویروس در سرزمین سلامت داستان تعدادی ویروس است که به شهر وارد می‌شوند و شروع به آلوده و بیمار کردن مردم می‌کنند اما اهالی با کمک بچه‌ها و تماشاگران حاضر در سالن، ویروس‌ها را از شهر بیرون می‌کنند.

در این اثر نمایشی که تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم است، جمعی از هنرجویان کارگاه اولین تجربه در نقش عوامل صحنه و بازیگران ایفای نقش می‌کنند.

علی صدیق، زینب مرادی، منصوره اسدی، مریم حیدری، الهام محمودی، شمیم احمدی، نرگس ملیحی، محمد حیدری، عباس جلالی‌پور، حدیث صابری، مرتضی مصطفی‌زاده و علیرضا وفسی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

همچنین لیلا کوت‌آبادی طراحی لباس حامد جهانبخش آهنگسازی، مرتضی عقیقی مدیر تبلیغات و روابط عمومی و محسن غفاری طراحی پوستر و برشور این اثر را به عهد داشته‌اند.این نمایش تا 4 مرداد ماه هر روز ساعت 19 به اجرا در می آید.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی حسین عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در خصوص معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، بنابراین ...

|

نظرات کاربران