در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

دومین جلسه شورای سیاستگذاری تئاتر استان قم برگزار شد

دومین جلسه شورای سیاستگذاری تئاتر استان قم روز چهارشنبه ۹ مردادماه ۹۸ دراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزارشد.

به گزارش تئاتر قم ، دومین جلسه شورای سیاستگذاری تئاتر استان قم با حضور آقایان حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورا ، حسن دلیر معاون هنری ، علی فرحناک رئیس انجمن هنرهای نمایشی ، مهدی مهدوی راد کارشناس نمایش ، سید حسین فدایی حسین و اصغر نوبخت از هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان ، روز چهارشنبه 9 مرداد 98 در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت بررسی روند برگزاری بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم برگزارشد ، ابتدا علی فرحناک رئیس انجمن هنرهای نمایشی و دبیر بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم ، گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه نمود و اطلاعات مربوطه را در اختیار شورا قرار داد . سپس اعضای شورا پیشنهادها و نظرهای خود را پیرامون  ادامه ی روند برگزاری جشنواره مطرح نموده و متقاضی برگزاری مستمر و بیشتر این جلسات شدند. اولین جلسه شورای سیاستگذاری تئاتر استان قم ، در اسفند ماه 97 برگزار شده است .

در ادامه نیز درخواست شد ، علاوه بر بررسی مسائل مربوط به جشنواره استانی ، مسائل کلان در مورد سیاستگذاری برای تئاتر قم نیز در این شورا مورد توجه قرار گرفته و فقط به امور جشنواره محدود نباشد . بر همین اساس به دستور مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ، مقرر شد جلسات این شورا بصورت ماهیانه برگزار گردد .




نظرات کاربران