در حال بارگذاری ...
با ارسال پیامی

شهردار قم درگذشت استاد حاج علی تفضلیان را تسلیت گفت

با ارسال پیامی ، سید مرتضی سقائیان نژاد ، شهردار قم ، درگذشت استاد حاج علی تفضلیان را به جامعه هنری و خانواده ی ایشان تسلیت گفت.

به گزارش تئاتر قم ، سید مرتضی سقائیان نژاد ، شهردار قم ، درگذشت استاد حاج علی تفضلیان را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
در نهایت اندوه و تأسف خبر درگذشت هنرمند توانمند؛ زنده‌یاد علی تفضلیان بار دیگر خانواده بزرگ هنر را به سوگ استادی برجسته ، متعهد، انقلابی و خوشنام نشاند و موجب تأثر و تألم گردید. 

بدون شک تلاش‌های این استاد برجسته از روزهای ابتدایی شکل گیری انقلاب، در حوزه تئاتر مذهبی و آثار شگرف آن، در یاد اهالی فرهنگ و هنر خواهد ماند‌. 

ایشان که از اساتید بزرگ عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر بوده و افتخارات زیادی در این مسیر مقدس به همراه داشتند، نقش بسزایی در ارتقاء سطح هنری استان قم ایفا نمودند.  

امید که با گسترش روزافزون هنر متعالی و ارزشی ، روح تمام پیشکسوتان و هنرمندان دغدغه مند که تا واپسین لحظات حیات پربرکت خویش غمخوار فرهنگ و هنر اصیل ایرانی و اسلامی جامعه بوده‌اند شاد گردد. 

این‌جانب ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت باقرالعلوم علیه السلام، ضایعه درگذشت آن بزرگ‌مرد را به خانواده داغدار ایشان، شاگردان و همکاران و همراهان آن مرحوم و جامعه بزرگ تئاتر استان و هنرمندان و ورزشکاران عزیز تسلیت عرض نموده و در جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسئلت دارم. 
 
سید مرتضی سقائیان نژاد
شهردار قم
هجدهم مردادماه ۱۳۹۸




نظرات کاربران