در حال بارگذاری ...
شاهین سلطانی کارگردان نمایش وداع با اسلحه :

برخلاف سال های گذشته در زمان تمرین با مشکل مکانی مواجه نبودیم

شاهین سلطانی کارگردان نمایش وداع با اسلحه از اجرای عمومی این نمایش در قم گفت.

به گزارش تئاتر قم ، شاهین سلطانی کارگردان نمایش وداع با اسلحه گفت: نمایش وداع با اسلحه را برای اجرای عمومی و سپس شرکت در بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم آماده کرده و از 23 شهریور تا پنجم مهر ماه در پلاتو ماه قم اجرا نمودیم . 

شاهین سلطانی، اظهار کرد: دفاع مقدس و اثرات ناشی از آن و فرهنگ ایثار و مقاومت ، مسئله ای نیست که فراموش شود و جزو دغدغه های همیشگی هنرمندان است .

وی افزود: نمایش «وداع با اسلحه» با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، شهرداری قم، انجمن هنر‌های نمایشی، سازمان بسیج هنرمندان و جشنواره استانی تئاتر قم روی صحنه رفته است.

کارگردان نمایش وداع با اسلحه با بیان داستان این نمایش عنوان کرد: این نمایش دارای ژانر دفاع مقدس است و لودرهایی که به زمین چنگ می‌اندازند تا پی ساختمانی را قوی کنند و چنگک‌ها با خود اسلحه‌ای را از زیر زمین بیرون می‌آورند.

وی با تاکید براینکه اسلحه‌ها سرنوشت خود و صاحبانشان را بازگو می‌کنند، گفت:این نمایش به صورت تک پرسوناژ اجرا می‌شود.

سلطانی با اشاره به بازیگران این نمایش گفت: شایان سلطانی، رضا بساکی، بهنام کاظمی، احمدرضا یعقوبی و سپهر آبادی در این نمایش نقش آفرینی می کنند.

وی دیگر عوامل این نمایش را مورد اشاره قرار داد و گفت: منشی صحنه این نمایش سید یوسف علی حسینی، اپراتور نور کاوه صفایی و نویسندگی آن را شهرام سلطانی به عهده داشتند.

کارگردان نمایش وداع با اسلحه اضافه کرد: تمرین ها ی این نمایش به صورت فشرده دوماه پیش از زمان اجرا آغاز شد و برخلاف سال های گذشته در زمان تمرین با مشکل مکانی مواجه نبودیم و در حال حاضر نیز نمایش ها با فضا سازی خوب در حال روی صحنه رفتن است.

وی درپایان با اشاره به اینکه در تولیدات نمایشی امسال سطح کیفی نمایشها بالاتر رفته است ، اضافه کرد : امیدوارم جشنواره استانی امسال پربارتر از سالهای گذشته باشد.




نظرات کاربران