در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم انجام شد

حمایت از تولید و حضور نمایش «ریزجان» در هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران_مبارک

انجمن هنرهای نمایشی استان قم از تولید و حضور نمایش "ریزجان" در هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران_مبارک حمایت نمود.

به گزارش تئاتر قم ، انجمن هنرهای نمایشی استان قم با اختصاص مبلغ دو میلیون تومان ، از تولید و حضور نمایش عروسکی "ریزجان" در هجدمین جشنواره نمایش عروسکی تهران_مبارک حمایت نمود.

نمایش" ریزجان " که به نویسندگی هادی حسنعلی و کارگردانی ندا وفایی برای اجرای عمومی در قم آماده می شد ، متاسفانه به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا در اسفند ماه سال 98 متوقف شد. 
ریز جان قصه شخصیت ریز نقشی است که در شهر پاچستان میان موجودات بزرگ و درشت زندگی می کند. دغدغه ریزجان بزرگ شدن است که در مسیر نمایش به دنبال آن است .
این نمایش تنها نماینده استان قم در هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک است که در تاریخ 10 تا 17 اسفند 99 در تهران برگزار می شود.
مهدی برقعی ، محبوبه اعرابی ، امیرحسین انصافی ، فهیمه باروتچی ،مینا مقامی زاده ، عرفان صفری عروسک گردان و صداپیشه این نمایش هستند . امیرحسین انصافی آهنگساز این نمایش است. نسیم یاقوتی،  منصوره مولوی ، آلاله امیری و هانیه شجاع ، امیر خراسانی ، علی عابدی، شکیبا خوبکار نیز از عوامل دیگر این نمایش هستند. طراح کاراکتر های نمایش حمیدرضا ساده است وتمام شخصیت های این نمایش عروسک های تکنیکی هستند که توسط ندا وفایی ساخته شده است. 
تولید این نمایش از زمستان سال 98 آغاز شده و با وقفه ای3 ماهه جهت حضور درجشنواره تهران مبارک آماده شد.




نظرات کاربران