در حال بارگذاری ...
در اولین جلسه هیات مدیره

علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان قم شد

با حضور اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان قم ، علی فرحناک به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان قم انتخاب شد.

به گزارش تئاترقم ، اولین جلسه هیات مدیره این انجمن روز سه شنبه چهارم خردادماه هزاروچهارصد در دفتر این انجمن برگزار شد.در این جلسه که آقایان احمد سلیمانی ، مرتضی عقیقی ، علی فرحناک ، مرتضی مرتضوی راد و خانم صدیقه مشایخی به عنوان منتخبین هیات مدیره حضور داشتند ، پس از گفتگو و تبادل نظر پیرامون رویکرد انجمن در دوره پیش رو و بیان دیدگاه ها ، درباره تعیین مدیرعامل هم اندیشی و در نهایت آقای علی فرحناک به اتفاق آرا به مدت دوسال به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان قم انتخاب و طی صورتجلسه ای برای تایید نهایی و صدور احکام مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و انجمن هنرهای نمایشی ایران معرفی شد.




مطالب مرتبط

برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قم معرفی شدند

بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم از 24 تا 27 آبان برگزار شد و با آراء هیئت داوران،  در بخش صحنه‌ای سه نمایش «مجلس پنبه‌زنی»، «استخوان‌های هملت در دهان سگ خانگی مرده» و «ترنا» و در بخش خیابانی سه نمایش خیابانی و محیطی «نا»، «کوارتت» و «۱۹۶.۸۳۷» به عنوان سه اثر برگزیده ...

|

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

در گفتگو با حجت الاسلام هادی منش استاد حوزه و دانشگاه مطرح شد:

لزوم توجه به مبانی دینی در تولید آثار نمایشی

حجت‌الاسلام‌ ابوالفضل هادی‌منش استاد حوزه و دانشگاه، توجه به تغییرات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، حضور تماشاگران به صورت خانوادگی و مردمی بودن آثار را از نقاط قوت جشنواره استانی تئاتر قم برشمرده و می‌گوید اهمیت به مقوله ادبیات مقاومت و پایداری در برخی آثار قابل توجه بود ...

|

برپایی نمایشگاه عکس «قاب صحنه» در قم

نمایشگاه «قاب صحنه» شامل مجموعه عکس‌های محمد رفیعی موحد از بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور مسئولان و هنرمندان در تالار فرهنگ و هنر افتتاح شد.

|

نظرات کاربران