در حال بارگذاری ...
پس از تعیین وظایف و مسئولیت‌های هیات مدیره؛

آغاز بکار رسمی انجمن هنرهای نمایشی استان قم در دوره جدید

با تعیین وظایف و مسئولیت های هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان قم، فعالیت های این انجمن بطور رسمی آغاز شد.

به گزارش تئاتر قم، جلسه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان قم با حضور اعضا برگزار و درباره برنامه های کاری انجمن بحث و گفتگو شد.

در این جلسه سیاست کلی انجمن در دوره پیش رو ، ایجاد همدلی بین هنرمندان تئاتر و حمایت از تئاتر استان در همه زمینه های کاری و در سطح توان انجمن تعیین و برای برنامه ریزی و انجام منظم امور ، قرار بر این شد که هریک از امور انجمن تحت مدیریت یکی از اعضای هیات مدیره و با کمک عوامل دیگری که وی به کار خواهد گرفت انجام شود.

بر همین اساس بنابر نظر اعضا و پس از بحث و تبادل نظر ، علی فرحناک ، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره ، آقای احمد سلیمانی را بعنوان نایب رئیس هیات مدیره ، خانم صدیقه مشایخی را بعنوان مدیرامور مالی و حسابداری ، آقای مرتضی عقیقی را بعنوان مدیر امور تولید و جشنواره ها و آقای مرتضی مرتضوی راد را بعنوان مدیر آموزش انجمن هنرهای نمایشی استان قم منصوب کرد.

همچنین مقرر شد امور اداری و تبلیغات و روابط عمومی نیز تحت نظر آقای علی فرحناک انجام پذیرد.

در پایان نیز مقرر شد مدیران هریک از بخشها ، ضمن ارائه طرحها و برنامه های کاری خود ، نسبت به انجام امور محوله که در این جلسه به تصویب رسیده است ، اهتمام ورزیده و امور مربوطه به سرعت انجام پذیرد.




مطالب مرتبط

برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قم معرفی شدند

بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم از 24 تا 27 آبان برگزار شد و با آراء هیئت داوران،  در بخش صحنه‌ای سه نمایش «مجلس پنبه‌زنی»، «استخوان‌های هملت در دهان سگ خانگی مرده» و «ترنا» و در بخش خیابانی سه نمایش خیابانی و محیطی «نا»، «کوارتت» و «۱۹۶.۸۳۷» به عنوان سه اثر برگزیده ...

|

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

در نشست دبیر جشنواره تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری مطرح شد

حمایت شهرداری از جشنواره استانی تئاتر قم
در نشست دبیر جشنواره تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری مطرح شد

حمایت شهرداری از جشنواره استانی تئاتر قم

در نشست مشترک دبیر بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم و سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم بر ضرورت مشارکت این سازمان در برگزاری مهم‌ترین رویداد هنری تئاتر استان تأکید شد.

|

در گفتگو با حجت الاسلام هادی منش استاد حوزه و دانشگاه مطرح شد:

لزوم توجه به مبانی دینی در تولید آثار نمایشی

حجت‌الاسلام‌ ابوالفضل هادی‌منش استاد حوزه و دانشگاه، توجه به تغییرات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، حضور تماشاگران به صورت خانوادگی و مردمی بودن آثار را از نقاط قوت جشنواره استانی تئاتر قم برشمرده و می‌گوید اهمیت به مقوله ادبیات مقاومت و پایداری در برخی آثار قابل توجه بود ...

|

برپایی نمایشگاه عکس «قاب صحنه» در قم

نمایشگاه «قاب صحنه» شامل مجموعه عکس‌های محمد رفیعی موحد از بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور مسئولان و هنرمندان در تالار فرهنگ و هنر افتتاح شد.

|

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی حسین عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در خصوص معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، بنابراین ...

|

نظرات کاربران