در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم

جلسه نقد و بررسی نمایش "شاعرانگی یک شازده شوربخت " برگزار شد

جلسه نقد و بررسی نمایش "شاعرانگی یک شازده شوربخت " توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزار شد.

به گزارش تئاتر قم ، جلسه نقد و بررسی نمایش"شاعرانگی یک شازده شوربخت " به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاهمردی ، روز چهارشنبه شانزدهم تیرماه هزاروچهارصد ، پس از اجرای این نمایش با حضور عوامل و بازیگران نمایش ، تماشاگران ، هنرمندان و هنرجویان علاقه مند در خانه نمایش قم برگزار شد.
در این جلسه محمدرضا شاهمردی نویسنده و کارگردان ، مهدی حبیبی تبار منتقد و مرتضی مرتضوی راد مدیر امور آموزشی انجمن هنرهای نمایشی استان قم در مورد نمایشنامه ، بازیگری و کارگردانی این اثر به بحث و گفت و گو پرداخته ، ضمن بررسی شیوه نگارش ، توجه به شیوه اجرایی را نیز مورد نقد و بررسی قرار دادند.
در ادامه این جلسه علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان قم ضمن تشکر از هنرمندان حاضر در جلسه ابراز امیدواری کرد این جلسات کما فی السابق ادامه یافته و هنرمندان بجز جلسات نقد و بررسی نمایشها ، گردهمایی های صمیمی آموزشی را در دستور کار قرار داده و از فرصتهای هم اندیشی و گفتمان هنری در راستای ارتقای سطح علمی خود و در نتیجه اعتلای هنر نمایش استان بهره گیری بیشتری داشته باشند.

برگزاری مداوم جلسات نقد و بررسی نمایشهای اجرا شده در سطح استان ، از برنامه های انجمن هنرهای نمایشی استان قم بوده که با رویکرد آموزشی در دوره گذشته و دوره جدید این انجمن ، مورد پیگیری و تاکید بوده است.
نمایش "شاعرانگی یک شازده شوربخت " از نهم تا بیست و پنجم تیرماه ، بجز شنبه ها ، هرشب ساعت بیست در خانه نمایش قم به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران