در حال بارگذاری ...
در ادامه فعالیت‌های آموزشی انجمن هنرهای نمایشی استان قم

کارگاه «ابزارهای نامرئی بازیگر» برگزار شد

در ادامه فعالیتهای آموزشی انجمن هنرهای نمایشی استان قم ، ورکشاپ دوروزه ی " ابزارهای نامرئی بازیگر " ویژه هنرجویان دوره های بازیگری برگزار شد.

به گزارش تئاتر قم ، ورکشاپ دوروزه ی " ابزارهای نامرئی بازیگر " با حضور سید محمد حسینی کارشناس ارشد هنرهای نمایشی و بازیگر باتجربه ی استان ، ویژه ی هنرجویان برگزیده ی دوره های مختلف آموزش بازیگری انجمن هنرهای نمایشی ، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ، شانزدهم و هفدهم تیرماه هزار و چهارصد در انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزار شد.
در این ورکشاپ دوروزه ، که بصورت رایگان برای هنرجویان بازیگری تدارک دیده شده بود ، سید محمد حسینی ، بر اساس مطالعات و تجربیات عملی خود در عرصه بازیگری ، نکاتی را درمورد اهمیت توجه به پیرامون و دقت در تمامی جزئیات زندگی روزمره ، به هنرجویان گوشزد نموده و برخی از ابزارهای کارآمد در حوزه بازیگری را مورد تاکید قرار داد.
این ورکشاپ که در راستای اهداف آموزشی انجمن و به منظور تقویت بنیه ی تجربی هنرجویان ، برنامه ریزی و به اجرا رسید ، مقدمه ای ست بر طرحهای آتی انجمن هنرهای نمایشی ، که بصورت ویژه ، به بهره وری و نزدیک شدن هنرجویان انجمن به دنیای حرفه ای تئاتر و بازیگری ، خواهد انجامید.
در پایان این ورکشاپ ، هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی نیز در جمع هنرجویان حضور یافته و ضمن تشکر از سید محمد حسینی ، ابراز امیدواری کردند که با تلاش و پشتکار هنرجویان ، روزهای درخشانتری در عرصه هنرنمایش استان رقم بخورد.




نظرات کاربران