در حال بارگذاری ...
توسط دفتر کانون تئاتر خیابانی استان برگزار شد

اولین نشست آموزشی «دیدن و تحلیل فیلم نمایش خیابانی» قم

اولین نشست آموزشی "دیدن و تحلیل فیلم نمایش خیابانی" توسط دفتر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی و مشارکت واحد نمایش حوزه هنری استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم ، در این نشست آموزشی ، با حضور استاد محمد رضا آزاد ، پژوهشگر و استاد دانشگاه ، فیلم تئاتر «سکوت» از کمپانی تئاتر بیورو پودرزی ، به کارگردانی پاول ژکوتاک که از کشور لهستان در بخش ملل سی و هشتمین جشنواره ی تئاتر فجر شرکت کرده بود، به نمایش درآمد.
در این جلسه که با حضور اعضای کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان قم و مرتضی مرتضوی راد مسئول دفتر این کانون برگزار شد، محمدرضا آزاد ابتدا ضمن صحبت در مورد خواستگاه تئاتر آف استیج، در رابطه با اهمیت این گونه ی تئاتر، مطالبی را مطرح کرد.
در ادامه با بررسی طراحی های اثر، نشانه شناسی های آن تحلیل و بررسی شد و به سوالات حاضرین جلسه در این حوزه پاسخ داده شد.
در ابتدای این جلسه نیز ، علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان قم ، ضمن تشکر و قدردانی از حضور و همراهی استاد محمدرضا آزاد و واحد نمایش حوزه هنری قم ، از اعضای کانون تئاتر خیابانی نیز دعوت نمود تا با حضور و حمایت خود از برگزاری این جلسات ، نسبت به رشد و توسعه نمایش خیابانی در استان قم ، اهتمام بیشتری داشته باشند.
نشست های آموزشی تئاتر خیابانی ، از مجموعه طرحهای دفتر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان قم است که به درخواست اعضای این کانون و تاکید انجمن هنرهای نمایشی برگزار می شود.




نظرات کاربران