در حال بارگذاری ...
دبیر بیست و دومین دوره خبر داد:

گروه‌های نمایشی قم آماده حضور در جشنواره استانی می‌شوند

با انجام واکسیناسیون هنرمندان، ۲۵ گروه نمایشی استان قم پس از ثبت تقاضای حضور خود ، برای شرکت در بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم آماده می شوند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم ، علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و دبیر بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم اعلام کرد ، 25 گروه نمایشی با اعلام درخواست حضور خود در بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم ، تمرین نمایشهای خود را آغاز نموده و برای شرکت در این جشنواره آماده می شوند .

وی همچنین با اشاره به زمان بندی برگزاری جشنواره و مهلت اندک گروه‌های نمایشی،نسبت به استقبال هنرمندان جوان استان از این جشنواره ابراز خرسندی کرد و افزود:انجمن هنرهای نمایشی استان قم نیز،علیرغم برگزاری کلاسهای آموزشی خود،تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن محیط‌های مناسب برای تمرین گروه‌های نمایشی نموده است و سالنهای در اختیار خود را به تمرین گروه‌های اختصاص داده است.

عضو شورای سیاست گذاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت از گروههای جوان استان قم و فراهم آوردن فضای رقابت سالم برای این عزیزان،گام مهمی در راستای رشد و نمو نسل جدید تئاتر استان برداشته شود.

بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر،اواخر آبان ماه ۱۴۰۰ در قم برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران