در حال بارگذاری ...
یادداشت حسن دلیر ، معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم :

جشنواره استانی ، فرصتی است مغتنم برای همدلی، همراهی و خلق آثار نمایشی

حسن دلیر معاون امورهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ابراز امیدواری کرد : جشنواره استانی تئاتر ، سرمنشاء خیر و برکت برای تمامی هنرمندان و علاقمندان هنر فاخر نمایش باشد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم، در متن این یادداشت آمده‌است:

هر تلاشی که در جهت اعتلای فرهنگ و هنر متعهد انجام گیرد بی­تردید نقش سازنده­ای در توسعه آن جامعه داشته و در پیشگاه خداوند از اجر معنوی و پاداش بزرگ برخوردار خواهد بود و چه  مسرت بخش اسـت دیدن انسان‌هاى پرتلاش و متعهد؛ هنرمندانی که در بالاترین مرتبه زیبایى و متانت، دغدغه ­هایشان را روى صحنه، در حضور تماشاگر به عنوان تنها سرمایه تئاتر مى‌پرورانند و براى تحت تأثیر قرار دادن آنان بدون ذره­ای حب و بغض، همچنان پاک و بی­آلایش، صرفاً از حضورِ انسانى خود استفاده مى­کنند. و این باور چه دریافتِ زیبا، درخور توجه و شادمانه ­اى از تئاتر اسـت و چقدر نوع بشر به آن نیازمند است.

شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر خود قرار داد؛ به ویژه فعالیتهای فرهنگی هنری و متاسفانه از بین آن، بیشترین آسیب متوجه اهالی تئاتر گردید. برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر استانی، فرصتی است مغتنم برای همدلی، همراهی و بازآفرینی و خلق آثار نمایشی. ضمن سپاسگزاری صمیمانه از تلاش خستگی ناپذیر اهالی تئاتر و دست اندرکاران محترم و پرتلاش برگزاری این جشنواره، امیدوارم این رویداد مهم هنری در استان سرمنشاء خیر و برکت برای تمامی هنرمندان و علاقمندان هنر فاخر نمایش باشد. انشاء الله.

حسن دلیر         

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم




نظرات کاربران