در حال بارگذاری ...
در اولین روز برگزاری جشنواره استانی تئاتر :

" آهنگ های شکلاتی " و " شاعرانگی یک شازده شوربخت " در قم به روی صحنه رفت

دو نشست تخصصی و دو نمایش در اولین روز برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

 به گزارش تئاتر قم ، در اولین روز اجرای نمایشهای بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم دو نمایش به روی صحنه رفت .

اولین نمایش " آهنگ های شکلاتی " نوشته ی زنده یاد اکبر رادی به کارگردانی مصطفی قربانیان در دو نوبت ساعت 14 و 16 در خانه نمایش ماه به اجرا درآمد.

همچنین در تالار فرهنگ و هنر شهر ، نمایش " شاعرانگی یک شازده شوربخت " به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاهمردی در دو نوبت 18 و 20 به روی صحنه رفت.

 در این روز دو نشست تخصصی تئاتر در دو نوبت صبح و عصر نیز برگزار شد. ابتدا از ساعت 11 تا 13 نشست تخصصی بازیگری با عنوان " ارتباط  بازیگر و کارگردان در تئاتر " با حضور احمد سلیمانی مدرس بازیگری در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد. در این نشست در مورد وظایف و نوع ارتباط بازیگران با کارگردان در طول مراحل تمرین و اجرای نمایش گفتگو و با استقبال هنرمندان و هنرجویان هنرهای نمایشی مواجه شد.

در نوبت عصر هم ، از ساعت 17.30 الی 19.30 نشست تخصصی و گفت و گوی ویژه با عنوان " تجربیاتی درباره شکل گیری تئاتر " با حضور اتابک نادری ، داور بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم برگزار شد.در این نشست نیزاتابک نادری با بیان تجربیات علمی به دست آمده در طول فعالیت های هنری اش ، به پرسش های شرکت کنندگان در نشست پاسخ داد . این نشست نیز با استقبال عمومی هنرمندان و هنرجویان هنرهای نمایشی مواجه شد.

برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم با استقبال گرم مسئولین نیز مواجه بود. دکتر مصطفی ملایی و مهندس معصومه آمره از اعضای شورای اسلامی شهر قم و تعداد دیگری از مسئولین فرهنگی و هنری نیز مهمان جشنواره بوده و به تماشای نمایش ها پرداختند.




نظرات کاربران