در حال بارگذاری ...
پایان جشنواره بیست و دوم

سه نمایش در سومین روز برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم به صحنه رفت

در سومین روز برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم نمایش های بی همه چیز ، بابا نان داد و پچپچه های پشت خط نبرد به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم ، در سومین روز اجرای نمایش‌های بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم سه نمایش به روی صحنه رفت .

اولین نمایش " بی همه چیز " به نویسندگی و کارگردانی محمد کدخدازاده در دو نوبت ساعت 14 و 16 در خانه نمایش ماه به اجرا درآمد.

در تالار شهید آوینی نیز نمایش " بابا نان داد " نوشته احمد کولیوندی به کارگردانی سید محمدرضا پیغمبری در دو نوبت ساعت 16 و 18 به روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

همچنین در تالار فرهنگ و هنر شهر ، نمایش " پچپچه های پشت خط نبرد " به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی محمدرضا خسروشاهی در یک نوبت اجرا ساعت 20 به روی صحنه رفت.

 در روز سوم جشنواره ، نشست تخصصی کارگردانی تئاتر نیز از ساعت 11 تا 13 با عنوان " از ایده تا طرح نمایشنامه" با حضور استاد سید حسین فدایی حسین در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد. این نشست نیز با استقبال عمومی هنرمندان و هنرجویان هنرهای نمایشی مواجه شد.

گفتگوهای زنده مجازی نیز طبق روال هرشب از ساعت 22 تا 24 از طریق صفحه انجمن هنرهای نمایشی استان قم در فضای اینستاگرام با حضور عوامل نمایشهای شرکت کننده برگزار شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی حسین عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در خصوص معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، بنابراین ...

|

نظرات کاربران