در حال بارگذاری ...
مدیر آموزش انجمن هنرهای نمایشی استان قم:

چهارمین رویش جوانه‌های امید را نظاره‌گر بودیم

مرتضی مرتضوی راد درباره برگزاری چهارمین دوره طرح رویش هنرجویان انجمن هنرهای نمایشی استان قم توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم، مرتضی مرتضوی‌راد عضو هیات مدیره و مدیر امور آموزشی انجمن هنرهای نمایشی استان قم، در گفت و گویی درباره برگزاری محفل پایانی چهارمین دوره طرح آموزشی این انجمن، موسوم به طرح "رویش " توضیح داد.

وی گفت: روز شنبه و یکشنبه یکم و دوم مرداد ماه 1401، هنرجویان دوره های بازیگری انجمن هنرهای نمایشی استان قم  در دو مقطع کودک و نوجوان و بزرگسال برای نخستین بار بر روی صحنه حاضر شده و از تماشاگران استقبال کردند. در چهارمین دوره از طرح «رویش»  نمایش های "رالی" و "آواز پرنده" که به عنوان خروجی دوره های آموزشی آماده شده بود، مقابل اساتید، هنرمندان و خانواده‌های محترم هنرجویان به روی صحنه رفت.

وی همچنین افزود: این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و محدودیت در تعداد مدعوین، به‌صورت خصوصی برگزار شد.

 مرتضوی راد در ادامه گفت: هنرجویان دوره های بازیگری انجمن هنرهای نمایشی پس از سپری کردن دوره‌های مقدماتی و تکمیلی، وارد دوره پیشرفته یا کارگاه تولید نمایش شده و با کارگردانی آقایان محمدرضا شاهمردی و علیرضا جهانشاهلو مراحل تولید تا اجرای نمایش را به صورت عملی و ملموس تجربه کردند.

این هنرمند تئاتر به حضور هنرمندان در این برنامه اشاره و افزود: در این برنامه آقایان مهدی حبیبی تبار، ابوالفضل بلغندر، مسعود مشعوف، محمدرضا پیغمبری، محمد یوسفی ، مصطفی مقیمی و خانم ها صدیقه مشایخی ، مینا حسینی و اعظم دلداده از اساتید و هنرمندانی بودند که به تماشای نمایش‌های این طرح نشستند.

مرتضوی در پایان ضمن تشکر از آقای علی فرحناک مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان قم و سایر همکاران هیات مدیره بابت تلاش در زمینه‌ی آموزش و پیگیری جدی این طرح افزود : انجمن هنرهای نمایشی استان قم، در سال جاری با اجرای طرح آموزشی چهارسو و با آموزش هم‌زمان چهار مهارت بازیگری، نمایشنامه نویسی، کارگردانی و طراحی صحنه، میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی بوده است. 




نظرات کاربران