در حال بارگذاری ...
خواهران شهید زین‌الدین:

«قهرمان» زندگی و رشادت‌های آقامهدی را به بهترین شکل تصویر کرده‌است

خواهران شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین بعد از تماشای نمایش قهرمان با حضور در جمع بازیگران این اثر با تقدیر از زحمات هایشان تاکید کردند: نمایش «قهرمان» بخش‌های مهمی از زندگی و رشادت‌های آقامهدی را به بهترین شکل به تصویر کشیده بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قم، خواهران شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین با تجلیل و تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمامی دست‌اندرکاران تهیه و تولید نمایش قهرمان، این اثر را نمایشی درخشان در به تصویر کشیدن ابعاد مهم سویه‌های زیستی و حماسی مهدی زین‌الدین دانستند.
یکی از خواهران شهید اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اتفاقات در خصوص آخرین لحظات زندگی برادرانم این است که اول آقا مهدی شهادت برادر کوچک‌تر را می‌بینید و یکی از نکات معنوی و زیبای زندگی ایشان این است که اول به فیض و مقام برادر شهیدی رسیده و بعد خودش به درجه رفیع شهادت می‌رسد.
وی تاکید کرد: همیشه دوست داشتم در فیلم‌ها و نمایش‌هایی که تولید می‌شود به رابطه و نجواها و ارتباط‌هایی که دو برادرم با هم داشتند بیشتر پرداخته شده و این برادری عمیق بین آقامهدی و آقامجید به شکل بهتری نشان داده شود که الحمدالله در این نمایش به نحوی بسیار تاثیرگذار و زیبا به تصویر کشیده بود.
در اجرای ویژه این نمایش با حضور خانواده شهید زین‌الدین، توکلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم و حاجی رضا مدیرکل جهادکشاورزی نیز حضور داشتند.
نمایش قهرمان به نویسندگی و کارگردانی حسین پارسایی، طراحی حرکت علی براتی و با مدیریت احمد سلیمانی هر روز از ساعت 18:00 در تالار فرهنگ و هنر شهر قم به روی صحنه رفته است.




نظرات کاربران