در حال بارگذاری ...
توسط مرتضی عقیقی ارائه شد

طرح راه اندازی اولین سالن اختصاصی تئاتر کودک و نوجوان در استان قم

مرتضی عقیقی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم به دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی ایران و مدیر تئاتر شهر رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قم، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم در دیدار با کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجمن در استان قم در خصوص وضعیت فعلی و ظرفیت‌های بالقوه موجود در تئاتر قم مطالبی ارائه کرد.

عقیقی همچنین طرح راه اندازی و ساخت «اولین سالن نمایش ویژه کودک و نوجوان» در استان قم را نیز ارائه کرد که به زودی مراحل اجرایی آن در قم آغاز خواهد شد. 

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه موجود در شهر قم، خواستار ارتباط بیشتر انجمن هنرهای نمایشی با مدیران ارگان‌های اجرایی استان جهت استفاده از ظرفیت های حمایتی آنان از رویدادهای نمایشی استان شد.

عقیقی در ادامه با رئیس انجمن هنرهای نمایشی ایران در خصوص فعالیت های انجام شده در انجمن هنرهای نمایشی استان قم و روند ثبت اساسنامه این انجمن‌ به گفتگو پرداخت. 

دیدار با سیدجواد طاهری مدیر تئاتر شهر نیز برنامه بعدی ایشان در این سفر کاری بود.




مطالب مرتبط

برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قم معرفی شدند

بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم از 24 تا 27 آبان برگزار شد و با آراء هیئت داوران،  در بخش صحنه‌ای سه نمایش «مجلس پنبه‌زنی»، «استخوان‌های هملت در دهان سگ خانگی مرده» و «ترنا» و در بخش خیابانی سه نمایش خیابانی و محیطی «نا»، «کوارتت» و «۱۹۶.۸۳۷» به عنوان سه اثر برگزیده ...

|

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

در نشست دبیر جشنواره تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری مطرح شد

حمایت شهرداری از جشنواره استانی تئاتر قم
در نشست دبیر جشنواره تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری مطرح شد

حمایت شهرداری از جشنواره استانی تئاتر قم

در نشست مشترک دبیر بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم و سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم بر ضرورت مشارکت این سازمان در برگزاری مهم‌ترین رویداد هنری تئاتر استان تأکید شد.

|

نظرات کاربران