در حال بارگذاری ...
با حضور اساتید و هنرجویان علاقمند به نمایش عروسکی

مراسم پایان دوره «ساخت عروسک‌های نمایشی» برگزار شد

دوره آموزش ساخت عروسکهای ماپت با رونمایی از عروسک‌های ساخته شده توسط هنرجویان این دوره آموزشی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قم، مراسم پایان دوره "ساخت عروسک‌های نمایشی" با رونمایی از عروسکهای ماپت ساخته شده توسط هنرجویان این دوره برگزار گردید.

این مراسم عصر پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه در سالن سبز تالار فرهنگ و هنر با حضور اساتید و هنرجویان و علاقمندان به این رشته نمایشی برگزار گردید.
در ابتدا رزانا گرامی از مدیران عروسکخانه و از مربیان این دوره به ارائه گزارشی از فعالیتها و روند برگزاری این دوره پرداخت. همچنین سمیرا منزه نیز از جایگاه و اهمیت ویژه نمایش عروسکی و ساخت عروسک و نمایشهای عروسکی مطالبی تقدیم حضار نمود.
مرتضی عقیقی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم نیز ضمن قدردانی از مربیان و هنرجویان، با تمجدید و تحسین هنرجویان این دوره و موفقیت چشمگیرشان در طراحی و ساخت عروسکها، به تشریح برنامه‌های پیش رو برای پیشرفت بهتر و بیشتر این هنرجویان پرداخت. 
ایشان ضمن تشکر از علی فرحناک، از حمایتهای ایشان و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری این دوره تقدیر و تشکر نمود و از آغاز دوره‌های جدید آموزش عروسک‌سازی خبر داد.
در این مراسم محمدرضا شاهمردی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، مرتضی مرتضوی راد مسئول آموزش انجمن و آقایان مهدی حبیبی تبار، سید محمد حسینی و مرتضی فرحناک نیز حضور داشتند.
در پایان از عروسکهای ساخته شده رونمایی و هنرجویان مدارک پایان دوره خود را دریافت کردند. 
گفتنی است که این دوره‌‌ی آموزشی با همکاری موسسه عروسکخانه برگزار شد و دوره‌ جدید آموزشی آن به زودی آغاز و اطلاع‌رسانی خواهد شد.




نظرات کاربران