در حال بارگذاری ...

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش قم منصوب شدند

سیدحسین فدایی حسین، محمدرضا آزاد، عبدالله بیگی، روح‌الله رمضان‌پور کریمی و صدیقه مشایخی، به مدت دو سال، به عنوان اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان قم، منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قم، به پیشنهاد امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با احکام کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان قم، معرفی شدند.

سیدحسین فدایی حسین، محمدرضا آزاد، عبدالله بیگی، روح‌الله رمضان‌پور کریمی و صدیقه مشایخی، اعضای معرفی شده این شورا هستند که به مدت دو سال در این سمت منصوب شدند.

در این احکام آمده است:

«بر اساس بند ب ماده 4 مصوبه چهارصد و شصت‌ویکمین جلسه سال 1379 شورای عالی انقلاب فرهنگی، نظر به اهمیت کارشناسی و صداقت و مسئولیت خطیر در امر ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی و معیار عدالت و تقوا در اندیشه و عمل، به پیشنهاد مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، به موجب این ابلاغ، برای دوره دوساله به سمت عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان قم منصوب می‌شوید.»




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی حسین عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در خصوص معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، بنابراین ...

|

نظرات کاربران