در حال بارگذاری ...

نمایش «تاریک خانه درد» در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان اجرا می‌شود

نمایش تاریک خانه درد به کارگردانی مرتضی عقیقی و نویسندگی محمد رضا شاهمردی از ۲۵ فروردین الی ۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸/۳۰در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان قم به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر قم، این نمایش در پانزدهمین جشنواره تئاتر استان قم در سال ۹۲ حائز دریافت جوایز نویسندگی،کارگردانی، بازیگری،طراحی صحنه، موسیقی شده بود و به عنوان کار منتخب به جشنواره منطقه ای یاسوج راه پیدا کرد.
محمد صادق مقدسیان،مرتضی عقیقی،مهدی خجستگی،علیرضا نامدار،مریم هادی اطهر،مهناز رودساز،بهزاد محمد اسماعیلی،شبنم قمری،محمد کدخدازاده و زهره کمیجانی در نمایش «تاریک خانه دزد» بازی می‌کنند.
به گفته مرتضی عقیقی تاریک خانه درد با حمایت اداره کل محترم ورزش و جوانان استان قم تولید شده  و سال ۹۵ با تغییراتی در متن، بازیگران و طراحی صحنه مجددا به اجرای عموم رسیده است.
نمایش تاریک خانه درد به مناسبت نزدیک شدن روز جهانی هموفیلی، حامی معنوی بیماران هموفیلی استان قم شده و عواید بلیط فروشی روز دوشنبه ۳۰/۱/۹۵ در مراسمی که بعداز اجرای نمایش شاهد خواهیم بود به کانون حمایت از بیماران هموفیلی استان قم تعلق می گیرد. در این مراسم مدیر کانون و تعدادی از بیماران هموفیلی شهر قم در خصوص آشنایی هر چه بیشتر مردم با این بیماری و آگاهی دادن در این زمینه با تماشاگران تئاتر رو در رو صحبت خواهند کرد.




نظرات کاربران