در حال بارگذاری ...

«منظومه» در قم به صحنه می‌رود

نمایش «منظومه» کاری از گروه تئاتر «امروز» نوشته و کارگردانی علی فرحناک  در قم به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر قم، این نمایش رتبه نخست بازیگری مرد، رتبه دوم بازیگری مرد، رتبه سوم بازیگری مرد، رتبه دوم بازیگری زن، رتبه دوم کارگردانی، طراحی لباس برگزیده، طراحی گریم و طراحی بروشور برگزیده  را در دومین جشنواره تئاتر کریمه اهل بیت(س) که در سال گذشته برگزار شد، از آن خود کرد.

 نمایش منظومه با رویکردی اجتماعی و بهره گیری از چند داستان جذاب، به موضوع زائران و مجاورین حرم مطهر حضرت معصومه (س) پرداخته است.

علی فرحناک کارگردان «منظومه حکایت» درباره این نمایش می‌نویسد: «منظومه حکایت» یک نیروی جاذبه است که انسان ها را به سوی خود می کشد. فقط کافیست اندکی معرفت داشته باشی و باور کنی که در پس این لایه ی بیرونی از زندگی، چیزهای پنهان دیگری هم وجود دارد که بر روند وقایع پیش رو تاثیر گذار است. منظومه به این آدمها می پردازد. آدمهایی که با فواصل مختلف اما در نظمی بی دلیل حول همان نیروی جاذبه میچرخد، با یکدیگر روبرو میشوند ، یکدیگر را در می یابند و گره گشای یکدیگر می‌شوند و می‌روند... و شاید هیچگاه دیگر با هم روبرو نشوند اما هر جا که باشند مجذوب همان نیروی جاذبه اند. این نمایش پیشکشی ست به ساحت مقدس حضرت معصومه«س» و برادر بزرگوارشان امام رضا «ع».

سید محمد حسینی، مهدی رکنی، مهدی ملاک، صدیقه مشایخی، عطا منتظری، فرزانه خان محمدی، عبدالرضا ملاک، زهرا فراهانی فشکی بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه سالار حسینی فر، مدیر صحنه محمد جواد کرمانی،آهنگساز وحید خرمی، طراح لباس سید محمد حسینی، طراح گریم فاضل حائری یزدی، طراح بروشور مرتضی فرحناک، منشی صحنه فرحان فرحناک، مدیر اجرایی، سید حمید لاجوردی.

نمایش «منظومه» از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ خرداد ماه ۹۵ در ساعت ۲۱:۴۵ واقع در بلوار جمهوری، تالار شهید آوینی به صحنه می‌رود.




نظرات کاربران