در حال بارگذاری ...

هنرمندان قم «راهبان معبد وانگ» را به تهران می‌آورند

«راهبان معبد وانگ» نوشته محمدرضا کوهستانی و کارگردانی احمد سلیمانی از ۲۳ آبان ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر از قم، «راهبان معبد وانگ» نوشته محمدرضا کوهستانی و کارگردانی احمد سلیمانی، در ژانر کمدی اجتماعی از ۲۳ آبان ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش راهبان معبد وانگ داستان چهار راهب است که در معبدی روزگار می گذرانند و با وارد شدن شخص جدیدی به معبد، روال عادی و طبیعی زندگی آنها بر هم می‌ریزد.

علی فرحناک، مجید امیری، سید حمید لاجوردی، محمدجواد پیروزی، مهدی نیک‌روش و ماشاالله کوهستانی در این اثر نمایشی ایفای نقش می کنند و نورالدین حیدری ماهر تهیه‌کنند، مهدی نیک‌روش، طراحی صحنه و لباس، بابک نصیری‌خواه، آهنگسازی این اثر را به عهده دارند.

اجرای پوستر نمایش «راهبان معبد وانگ» را زینب عسگری انجام داده‌است.

 این اثر نمایشی که پیش‌فروش بلیت آن ظهر روز یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه در سایت تیوال آغاز شد از ۲۳ آبان، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. احمد سلیمانی از هنرمندان تئاتر استان قم پیش از این در مقام کارگردان، نمایش‌های «شام آخر» و«یک کلیک کوچولو» را روی صحنه برده است.




نظرات کاربران