در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «خانوم» در جشنواره تئاتر استانی یزد

نمایش «خانوم» به نویسندگی سید صدرا میره ئی و کارگردانی مهدی ملاک از گروه تئاتر امروز به سرپرستی علی فرحناک ۱۷ دی ماه ۹۵ در شهر یزد روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر قم، طبق جدول زمان بندی جشنواره فجر استانی یزد که از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ دی ماه ۹۵ برگزار شد. نمایش «خانوم» روز جمعه ۱۷ دی ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۰ در پلاتوی تالار هنر یزد روی صحنه رفت.

سید محمد حسینی،علی مقدم،محمد یوسفی،صادق مقدسیان،فاطمه سلیمانی،مرضیه شیری و فرسیما فرحناک در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل نمایش به فائزه مومن نژاد دستیار کارگردان، فنی و صوت،محمد جواد کرمانی مدیر صحنه و سمیه پارسایی همراه گروه می توان اشاره کرد.

به گفته محمد حسینی بازیگر این نمایش به دلیل کمبود وقت و فشردگیِ جدول برنامه جشنواره و هم چنین سالن ِغیر استاندارد این شهر، گروه مجبور شد پس از اجرای نمایشِ نماینده تهران به پلاتو مراجعه کرده و به سختی شرایط را برای اجرا مهیا کند. با همکاری رئیس و هیئت رئیسه همچنین نیروهای انجمن نمایش استان یزد سالن جهت اجرا به صورت تقریبی حاضر شد.

اجرای نمایش «خانوم» در هر دو سانس با استقبال کم نظیر مردم یزد مواجه شد. همچنین در طول برگزاری این جشنواره ورکشاپ های آموزشی شامل قابلیت های صنایع روز و استفاده از آن در طراحیِ شاهین صیادی، نقاشی و ایده هایی برای آن در اجرای تئاتر مدرس دکتر جواد علیمحمدی و زبان بدن یاسر خاسب نیز برگزار شد.

مراسم اختتامیه روز شنبه در تالار هنر یزد با حضور مهدی شفیعی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، سعید اسدی دبیر جشنواره، ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی، اتابک نادری مدیر امور استان ها ومسئولین استان یزد برگزار شد.




نظرات کاربران