در حال بارگذاری ...

مسئولین و هنرمندان تئاتر قم با آتش نشانان سرافراز دیدار کردند

فرجی سرپرست اداره کل ارشاد قم با جمعی از کارمندان و کارشناسان اداره کل به همراه نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی این استان، برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با آتش نشانان حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران،‌ با پرسنل و دلاورمردان و جان برکفان آتش نشانی استان قم دیدار کرد.

به گزارش تئاتر قم، وحید فرجی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و همکاران جامعه آتش­نشانان کشور و استان گفت: شهدای گرانقدر و ایثارگر آتش نشانی مردان بزرگ و قهرمانان بی ادعایی هستند که در آتش عشق به مردم ذوب شدند.

او افزود: حادثه دردناک آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در مرکز شهر تهران و شهادت آتش‌نشانان فداکاری که در عملیات نجات مردم به شهادت رسیدند، دل همه اقشار مردم را مملو از نگرانی و اندوه کرد.

فرجی در ادامه گفت: بنا به فرموده امیرالمومنین حضرت علی(ع)، بالاترین مرتبه بخشندگی، کرامت و ایثار است که این شهیدان با نشانه رفتن سرخی آتش، جایگاه والای شهادت را برای خود و راحتی و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند، ان شاءالله همگی با شهدای کربلا همنشین باشند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی قم نیز در این دیدار گفت: جامعه هنری عرصه تئاتر، حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از غیور مردان و جان برکفان آتش نشان را به خانواده محترم شهدا و پرسنل آتش نشانی تسلیت می‌گوید چرا که ققنوس عشق شمایید پرندگان بال سوخته‌ی عاشق.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران