در حال بارگذاری ...

استانِ قم اولین برگزار کننده ورکشاپ تئاتر خیابانی و محیطی شد

با حضور سعید اسدی مدرس دانشگاه اولین دوره تئاتر خیابانی و محیطی استان ها برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر قم، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم طی گفت‌ وگویی بیان کرد با توجه به اهمیت تئاتر خیابانی و بررسی شیوه ها و تکنیک های اجرایی آن همچنین مقوله آموزش بر آن شدیم با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری سامان خلیلیان مدیر کانون نمایش های خیابانی این حرکت ارزشمند هنری صورت پذیرد.

تبلیغات ورکشاپ تئاتر خیابانی از ۱۵ اسفند ماه ۹۵ از طریق پیامک، رسانه و فضای مجازی انجام شد و در نهایت با هماهنگی مدیر کانون نمایش های خیابانی سعید اسدی به عنوان مدرس این دوره آموزشی معرفی شد.

نوبخت ادامه داد با پذیرفتن سعید اسدی مدرس دانشگاه، نویسنده،کارگردان و دبیر 2 دوره از جشنواره بین المللی تئاتر فجر، این ورکشاپ در تاریخ ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه روزهای سه شنبه و چهارشنبه صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در دانشگاه فرهنگ و هنر استان قم برگزار خواهد شد.

اصغر نوبخت در پایان ضمن تشکر از مرکز هنرهای نمایشی ایران،ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران،اتابک نادری مدیر امور استان ها همچنین دکتر اسماعیلی طبا مدیریت دانشگاه فرهنگ و هنر استان قم بطور ویژه از سامان خلیلیان مدیر کانون نمایش های خیابانی کشور جهت برگزاری ورکشاپ های خیابانی و محیطی در تمامی استان ها قدردانی کرد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران