در حال بارگذاری ...

نمایش « هفت بچه یهودی » در قم روی صحنه می رود

نمایش « هفت بچه یهودی » به نویسندگی کریل چرچیل و ترجمه محمدرضا آزاد به کارگردانی سید محمد حسین میرعلایی در پلاتو ماه روی صحنه است.

به گزارش تئاتر قم، این نمایش که به همت حوزه هنری قم تولید شده و به روی صحنه می‌رود، محصول کارگاه بازیگری نخستین تجربه و برگزیده چهارمین دوره جشن هنرجویان بازیگری حوزه هنری قم است.در یادداشتی آمده سال ۲۰۰۹ و همزمان با یکی از حمله های وحشیانه رژیم صهیونیست به شهر غزه و کشتار غیر نظامیان و کودکان بی گناه فلسطینی، در لابلای خبرهای سیاسی مطلبی تئاتری منتشر شد که خانم کریل چرچیل نمایشی را برای کودکان غزه نوشته و آماده اجرا در رویال کرت لندن نمود تا با درآمد آن درمانگاهی را در غزه بنا کند او از همه جهانیان خواست تا این نمایش را به اجرا در آورد این نمایش ثمره آن حرکت خیرخواهانه است.

زنگ آغاز اجراهای نمایش «هفت بچه یهودی» به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی توسط کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در قم زده می‌شود.

علی صدیق، عباس جلالی پور، فاطمه خلج و حدیث محمدی در این نمایش بازی می کنند.

نوید جواهری پور آهنگساز، مریم صمدی طراح لباس، ابوالفضل زینلی طراح صحنه، مرجان اسماعیلی طراح پوستر و بروشور این نمایش هستند.

از دیگر عوامل نمایش می توان به رضا جعفری ساخت تیزر و تبلیغات مجازی، علی دارایی مدیر تولید، مرتضی مصطفی زاده مدیر صحنه، سید امیر طباطبایی نورپرداز، محسن صلواتی مسئول هماهنگی اشاره کرد. 

« هفت بچه یهودی » کاری از کارگاه بازیگری اولین تجربه حوزه هنری استان قم از ۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۹۶ در پلاتو ماه روی صحنه است.




نظرات کاربران