در حال بارگذاری ...

نمایش «خانه ی عزیز» در قم روی صحنه رفت

اجرای نمایش «خانه ی عزیز» به کارگردانی مهدی رکنی در پلاتو ماه آغاز شد

به گزارش تئاتر قم، نمایش «خانه عزیز» به نویسندگی محسن پاکدامن و کارگردانی مهدی رکنی تولید حوزه هنری استان قم و کاری از گروه تئاتر امروز عصر جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه نخستین اجرای رسمی خود را در پلاتو ماه آغاز کرد  اما پیش از این اجرا و از ساعت ۱۷ نمایش برای عکاسان روی صحنه رفت و عکاسان توانستند در اجرایی ویژه از این اثر نمایشی عکسبرداری کنند. در پایان اجراها از صاحبان بهترین عکس‌های نمایش «خانه عزیز» تقدیر خواهد شد.

«خانه ی عزیز» نوشته محسن پاکدامن روایت خانواده ای است که مادرشان به نام عزیز از خانه بیرون رفته و از او خبری ندارند. این اتفاق باعث می‌شود تا پس از سال‌ها دوری، اعضای خانواده دوباره دور هم جمع شوند. 

نجمه دهقان، زهرا آقایی، سید حسین میرعلایی، مریم دانشور و میلاد قره داغی که هنرجویان کارگاه بازیگری حوزه هنری قم هستند در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: امیرحسین اخوان و سید سعید میرصادقی دستیاران کارگردان، حامد جهانبخش ضبط صدا و افکت، مهدی رکنی طراح صحنه، فاضل حائری طراح گریم، نجمه دهقان طراح لباس، مرتضی فرحناک طراح پوستر، منصوره اسدی منشی صحنه، مرتضی مصطفی‌زاده مدیر صحنه، فرحان فرحناک مسئول تبلیغات

«خانه ی عزیز» از ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان روی صحنه رفت و به مدت ده شب ادامه خواهد داشت این اثر نمایشی به کارگردانی مهدی رکنی به سومین جشنواره تئاتر کریمه نیز راه‌یافت و ۱ خرداد ماه در اولین روز جشنواره داوری خواهد شد.

دانشجویان جهت تهیه بلیط از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار خواهند بود همچنین موسسه های خیریه و بهزیستی نیز با هماهنگی قبلی از تماشای رایگان نمایش بهره مند شوند.

مهدی رکنی فارغ التحصیل رشته ی بازیگری از دانشگاه اراک است که از سال ۹۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و تاکنون کارگردانی نمایشهای «زیرسایه خورشید» «دلهره ی یک روز طولانی» و بازیگری در چند نمایش را در کارنامه هنری خود دارد.




نظرات کاربران