در حال بارگذاری ...

جلسه هماهنگی و هم افزائی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با انجمن های هنری استان برگزار شد

با دعوت سید مرتضی اسماعیلی طبا رئیس دانشگاه علمی کاربردی جلسه هماهنگی و هم افزائی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با انجمن های هنری استان در راستای ارائه راهکار به منظور تعامل میان انجمن های هنری با دانشگاه فرهنگ و هنر برگزار شد.

به گزارش تئاتر قم، به منظور آشنائی بیشتر انجمن های هنری استان با دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر و انجام فعالیت های مشترک با استفاده از ظرفیت های موجود،جلسه ای روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۹۶ در دانشگاه فرهنگ و هنر با حضور چند تن از روسای انجمن های هنری برگزارشد. در این جلسه پس از ارائه گزارش از عملکرد ۱۵ ساله دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم و نیز رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی توسط سید مرتضی اسماعیلی طبا ریاست این دانشگاه، روسای انجمن های هنری نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان کردند.

 اصغر نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم با استقبال از همکاری های مشترک در زمینه برگزاری ورکشاپ ها و دوره های آموزشی تخصصی، علمی و پژوهشی، اعلام کرد در نیمه دوم شهریور ۹۶ شاهد برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر استان قم خواهیم بود.

در این زمینه رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم نیز آمادگی خود را برای همکاری در برگزاری این رویداد هنری اعلام کرد.

اصغر نوبخت ارائه عملکرد، معرفی اساتید و رشته های تخصصی دانشگاه توسط بروشور و بولتن و ارائه آن به انجمن های هنری را یکی از شیوه های جذب دانشجو برشمرد وی تاکید کرد با وجود اساتید بسیار خبره در استان قم و افزودن رشته های تخصصی در زمینه تئاتر از مهاجرت هنرمندان جلوگیری خواهد شد.

 دراین جلسه همچنین اصغر نوبخت پیشنهاد داد که در سراسر دانشگاه های علمی کاربردی فرهنگ و هنر کشور، جشنواره نمایش های کوتاه ۵ تا ۷ دقیقه ای جهت مبادله فرهنگی هنری تولید شود.این طرح مورد استقبال رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر قرار گرفت.

نوبخت  افزود با حضور اساتید و هنرمندان برجسته تئاتر، دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه فرهنگ و هنر استان قم دائر شود همچنین اعلام آمادگی خود را جهت برگزاری این جشنواره و تعامل با دانشگاه اعلام داشت.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران