در حال بارگذاری ...

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر آغاز شد

طی نشست هماهنگی و هم افزائی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با انجمن های هنری استان جهت جذب دانشجویان رشته هنری، ثبت نام این دانشگاه در نیمسال ۹۶ و۹۷ آغاز شد.

به گزارش تئاتر قم، اصغر نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی اعلام کرد با توجه به نشست سید مرتضی اسماعیلی طبا رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر با روسای انجمن های هنری مبنی بر تعامل این انجمن ها با دانشگاه، همچنین نیاز مبرم هنرمندانِ هنرهای نمایشی به تحصیلات دانشگاهی در مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرده است.

نوبخت افزود یکی از اهداف ایجاد رشته های هنرهای نمایشی در دانشگاه پیشگیری از مهاجرت هنرمندان به پایتخت و استان های دیگر است. وی در ادامه گفت امید است ترم های آینده شاهد برگزاری رشته های بیشتر و مرتبط با هنرهای نمایشی در مقطع کاردانی و کارشناسی باشیم.

اصغر نوبخت با تاکید بر بهره مندی دانشگاه از اساتید صاحب نام و مجرب، یکی از اهداف این دانشگاه را مهارت افزایی در حوزه های هنری دانست و از افزوده شدن رشته ی کاردانی حرفه ای هنرهای نمایشی خبر داد. وی از متقاضیان تحصیل در رشته های دانشگاه علمی کاربردی خواست تا ۹ مرداد ماه به این دانشگاه واقع در خیابان کلهری، کوچه ۲۳ مراجعه و یا با شماره های ۳۷۲۰۹۳۴۰ و ۳۷۲۰۹۳۳۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس حاصل نمایند.  




نظرات کاربران