در حال بارگذاری ...

اجرای 2 نمایش خیابانی به مناسبت دهه مبارکه کرامت در قم

دو نمایش خیابانی «عکاس» و «نان و نمک» برگزیدگان بخش خیابانی سومین جشنواره تئاتر کریمه در حال اجرا است.

به گزارش تئاتر قم، اصغر نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم اعلام کردبه مناسبت دهه کرامت دو نمایش خیابانی «عکاس» و «نان و نمک» در سطح شهر قم و محوطه اطراف حرم کریمه اهل بیت(س) در حال اجرا است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان قم از تاریخ ۳ لغایت ۱۲ مردادماه ۹۶ هر روز از ساعت ۱۹ در دو نوبت به اجرا درمی آید.

نوبخت در ادامه گفت: نمایش «عکاس» به نویسندگی و کارگردانی محمد حسن خوش رفتار با بازی شهاب الدین نیازمند، حسن پوریا، امیر عباس خوش نژاد و ابراهیم پورنیک و نمایش «نان و نمک» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مرتضوی راد و بازی علیرضا نامدار و احمد موسوی با استقبال تماشاگران و زائران حضرت معصومه(س) در حال اجرا است.

وی افزود نمایش «عکاس» کاری از گروه تئاتر چاوش به عنوان نمایش برگزیده بخش خیابانی سومین جشنواره تئاتر کریمه و حائز کسب رتبه های کارگردانی اول بازیگری دوم و سوم شد همچنین نمایش «نان و نمک» کاری از گروه تئاتر طراوت مقام بازیگری اول و تقدیر نویسندگی را کسب کرد.

نوبخت در پایان به این نکته اشاره کرد این دو نمایش حاصل برگزاری اولین ورکشاپ تئاتر خیابانی با تدریس دکتر سعید اسدی است که به همت مدیر کانون تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی در فروردین ماه سال جاری برگزار شد.




نظرات کاربران