در حال بارگذاری ...

افتتاحیه دوره های آموزشی خانه نمایش قم

دوره های آموزشی خانه نمایش قم با مدیریت سید محمد جواد طاهری افتتاح شد.

به گزارش تئاتر قم، سید محمد جواد طاهری مدیر خانه نمایش قم، در افتتاحیه دوره‌های آموزشی که روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور هنرجویان و علاقمندان دوره های آموزش بازیگری در خانه نمایش قم برگزار گردید، ضمن خوش­آمد گویی به هنرجویان، دوره‌های جدید آموزشی را رسما افتتاح کرد.

کارگردان پیشکسوت تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون کشور، ضمن بیان اهداف خانه نمایش در راستای خصوصی سازی اعلام کرد: خانه نمایش قم اولین مرکز خصوصی در استان قم می‌باشد که در آن تمامی امکانات سخت‌افزاری جهت تولید و اجرای تئاتر پیش بینی شده است.

طاهری در خصوص زمان افتتاح این مجموعه اضافه کرد به زودی این مجموعه با حضور هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور، مدیران هنری و مسئولین استان به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

این پیشکسوت تئاتر در ادامه به دغدغه خانواده هنرجویان قمی در مهاجرت به تهران و پیامدهای آن اشاره کرد و یکی از راه‌های پیشگیری از معضلات اینگونه را تلاش برای جلب مخاطب حداکثری در شهر قم و درآمدزایی گروه‌های اجرایی بدون وابستگی به ارگان‌های دولتی عنوان نمود.

خانه نمایش قم در بلوار الغدیر و روبروی بوستان علوی واقع شده است. سالن اصلی آن گنجایش حداقل ۱۷۰ نفر تماشاگر را داشته و در مراحل نهایی تکمیل و بهره‌برداری قرار دارد.




نظرات کاربران