در حال بارگذاری ...
به مناسبت ایام اربعین حسینی

«امیرکبیر» بار دیگر روی صحنه تئاتر قم

نمایش " امیرکبیر " به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاهمردی به مناسبت ایام اربعین حسینی در قم به اجرا درآمد.

به گزارش تئاتر قم، نمایش امیرکبیر به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه مردی که پیش تر،  6 جایزه ازشانزدهمین جشنواره استانی تئاتر قم و 5 جایزه از بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور در یاسوج به دست آورده بود بار دیگر، با تغییر بازیگران و تیم اجرایی از 18 مهر ماه در خانه نمایش قم روی صحنه رفته است.

این نمایش که تنها نماینده قم در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز بوده است به ماجرای انتقال پیکر مطهر جناب امیرکبیر از کاشان به کربلا و دفن ایشان در صحن اباعبدالله الحسین می پردازد که پس از سالها، ویژه ایام اربعین حسینی سال 1398 آماده اجرا شده است.

در این اثر نمایشی داریوش پورآرین، مرتضی ایجادی، محمد یوسفی، مرضیه فتخانی، فاطمه آخوندیان، باران سپهری و فاطمه خوش سخن بازی می کنند و مرضیه فتخانی و مرتضی مرتضوی راد نیز دستیاران کارگردان هستند.

احمد شریفی و سالار حسینی طراح صحنه، هادی معزی طراح گرافیک، مرضیه تهوری طراح لباس، فاضل حائری یزدی طراح گریم، احسان گائینی مدیر تبلیغات، علی فهیمی مدیرتولید، ابوالفضل فهیمی دستیار تولید، امیرحسین نبی گل مدیر صحنه، مرتضی بختیاری، مرضیه فتخانی و مژگان خیرخواه اجرای گریم، مژگان خیرخواه منشی صحنه، زهره خانی و سهیلا قطبی عکاس، سید محمدرضا پیغمبری و هومن پیری ساخت دکور و شیرین شریفی مسئول رزرو تلفنی از دیگر همکاران این نمایش هستند.

نمایش امیرکبیر به جز روزهای شنبه  هرروزاز ساعت 20 در خانه نمایش قم روی صحنه خواهد بود.




نظرات کاربران