در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی

جلسه نقد و بررسی نمایش «امیر کبیر» در خانه نمایش قم برگزار شد

در ادامه ی فعالیتهای آموزشی انجمن هنرهای نمایشی استان قم ، جلسه نقد و بررسی نمایش " امیر کبیر " با حضور سیدمحمد جواد طاهری درخانه نمایش قم برگزار شد.

به گزارش تئاتر قم ، جلسه نقد و بررسی نمایش " امیر کبیر " به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه مردی ، توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزار شد.دراین جلسه که روز پنج شنبه نهم آبان ماه نودوهشت پس از اجرای نمایش و با حضور سیدمحمدجواد طاهری از هنرمندان پیشکسوت هنرهای نمایشی قم  برگزارشد ، محمدرضا شاهمردی نویسنده و کارگردان نمایش ، با ذکر این نکته که توجه به وقایع تاریخی و کشف نکات جدید از دل آنها ، از علاقه مندی های اوست ، درباره گرایش به سمت فرم گرایی در آثارش توضیح داد.

سپس محمدجواد طاهری ، به نکاتی درباره کارگردانی اثر و طراحی صحنه و موسیقی بکار رفته در این نمایش ، اشاره و به گفتگو پرداخت .

در این جلسه  که علی فرحناک رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم نیز حضور داشت ، حاضران نیز سوالاتی را مطرح و درباره دیگر مباحث مطرح شده در جلسه نیز نظرهای خود را بیان نمودند .

در پایان این جلسه که با استقبال خوب علاقه مندان به تئاتر همراه بود ، از بازی خوب بازیگران نمایش نیز قدردانی شد.  جلسات نقد و بررسی نمایشهای روی صحنه ، از طرحهای آموزشی انجمن هنرهای نمایشی استان قم در سال ۹۸ بوده و قرار است با توافق و همکاری گروههای نمایشی ، تا پایان سال با قوت ادامه یابد .




نظرات کاربران